روز عروسی یکی از بهترین و زیباترین روزهای زندگی است، روزی که پر تلاطم است اما چالشهای زیادی در آن روز وجود دارد که ممکن است زیباترین روز زندگی تان را تبدیل به پر استرس ترین و بدترین روز نماید، خدماتی که ممکن است باعث خراب شدن عروسی تان شود و آنوقت است که دستتان به هیچ جایی بند نیست و از هیچ کسی نمیتوانید شکایت کنید، خدماتی که مطابق قرارداد کاغذی ارائه میشود اما در عمل یا مطابق سلیقه شما نخواهد بود و یا آن چیزی که گفته شده از نظر کیفیت و نحوه اجرا کاملا متفاوت با تصورات شماست. باید بدانید که برخی از مشاغل عروسی که تعداد آنها کم هم نیست، معمولا در کارهای خود کم کاری میکنند و یا به قول خودمان کار را ماست مالی شده ارائه عروس و داماد بیچاره میدهند که این دقیقا همان کلاهبرداری مدرن است که سالهاست در میان مشاغل عروسی غیر معتبر، مرسوم شده است. در این مطلب ما روشهای کلاهبرداریهای سالنهای زیبایی بد و غیر معتبر را به شما گوشزد خواهیم کرد و در انتها راهکاری اساسی برای پیشگیری از وقوع این فاجعه ارائه مینماییم.
1- سالنهای کوچک و محلی
ساده ترین روش تشخیص سالنهای زیبایی ضعیف در خدمات آنهاست که شما برای روز عروسی تان از سالنهای زیبایی کوچک و بدون امکانات اساسی استفاده کنید، سالنهای زیبایی کوچک که معمولا در کوچه ها و خیابانهای محله شما هستند در واقع کارشان چیز دیگری است، فلسفه به وجود آمدنشان ارائه خدمات اولیه و ساده مثل کوتاهی، ناخن و میکاپهای معمولی است، خیلی کم بین این سالن ها ممکن است میکاپ آرتیستی حرفه ای و کاربلد پیدا شود، پس ما به شما اکیدا توصیه میکنیم که سالنهای کوچک محلی را برای روز عروس خود فراموش کنید و فقط به آنها خدمات مرتبط کارشان را بسپارید و حتی اگر با آنها دوست هستید، برای روز عروسی این دوستی را کنار بگذارید و فقط یک کارت دعوت برای او ارسال کنید، اینطوری دوستی تان تا ابد ادامه دار خواهد شد!
2- سالنهای زیبایی با تبلیغات بیلبوردی در خیابان ها و اتوبان ها
اگر یک سالن زیبایی زنانه کارش را خوب انجام دهد و در واقع با کار خوب خود بتواند مشتریان زیادی را جذب کند، نیازی به تبلیغات گران قیمت محیطی (تبلیغات بیلبوردی در اتوبان ها و جاده ها) نخواهد داشت، بارها و بارها کارشناسان زبده سایت عروسکو مشاهده کرده اند که بیلبوردهای بزرگ سالنهای زیبایی متعلق به ضعیف ترین سالنهای زیبایی زنانه است، سالنهای زیبایی که ترس از حضور در سایتهای معتبر عروسی را دارند و نمیخواهند مشتریان آنها به طور آنلاین نظراتشان را در این سایت ها ثبت نمایند و یا تبادیل نظری داشته باشند، سالن هایی که فقط پول خرج میکنند و مهارتی در کسب رضایت مشتریان خود ندارد و جالب است بدانید که خدمات گران قیمت آنها سهم بیشترش بابت برگرداندن هزینههای تبلیغات گران بیلبوردی است، البته بخشی از درآمدهای آنها صرف خرید کاسههای گران قیمت برندهای مشهور آرایشی بهداشتی میشود که البته اگر توجه کنید فقط ظرف آنها از برندهای مشهور گران است و محتوای آن ظروف معلوم نیست با چه محصول بی کیفیت و غیر بهداشتی پر میشود.
3- جعل و سرقت محتوا در شبکههای اجتماعی
اکثر سالنهای زیبایی که در فضای شبکههای اجتماعی فعالیت میکنند نمونه کارهای سالنهای معتبر را سرقت کرده و با لوگو و آرم خود در پیج هایشان قرار میدهند تا به این شکل مشتری در دام آنها بیافتد و فریب کارهای قدرتمند منتشر شده را بخورد.
4- تفاوت رفتار قبل و بعد از قرارداد
یکی از نشانههای بازر سالن هایی که از کار خود اطمینان ندارند، تغییر رفتار آنها قبل و بعد از قرارداد است، رفتاری که قبل از بستن قرارداد درجه یک و اغراق آمیز است که مشتری از این همه احترام و خم و راست شدن تعجب میکند... و رفتاری که در روز عروسی به شکل واقعا شنیع و کاملا متفاوت با روز اول با عروس خانم صورت میپذیرد و جالب است بدانید که این سالن ها کوچک ترین اهمیتی به سلایق مشتری نمیدهند و اگر اعتراضی از سوی مشتری انجام شود آنها تمام ایرادات را به عروس نسبت داده و آنرا عروس زشت قلمداد میکنند.
5- استفاده از میکاپ آرتیستهای میهمان
اصلاح میکاپ آرتیستهای میهمان اختراع خودمان است این اصطلاح به چه معناست..؟ سالنهای زیبایی بد و غیر معتبر از میکاپ آرتیستهای حرفه ای برای تولید محتوا و نمونه کارها و روزهای شو عروس Live استفاده میکنند، میکاپ آرتیست هایی که مهم نیست معروف باشند یا خیر فقط مهم است تا کارشان را درست انجام دهند و یک نمونه فوق العاده ارائه دهند تا سالن ها بتوانند از آنها عکس و فیلم تهیه کرده و به آتلیههای عکاسی بفرستند و البته اگر شوی عروس Live در کار باشد با اینکار بتوانند نظر مثبت حضار را جلب نمایند، اما نکته کوچک اینجاست که در صورت بستن قرارداد و برای انجام میکاپ مشتری، میکاپ آرتیست مورد نظر شما یا به دروغ مریض میشود یا تصادف میکند یا مشغول وضع حمل است! بالاخره آنها یک بهانه ای برای نبود آن میکاپ آرتیست خواهند تراشید و آنجاست که شما طعمه دستان آرایشگر ناشی و بی سلیقه خواهید شد و از ماحصل زحمات بی دریغ آن! یک عروس زشت بوجود خواهد آمد.
6- سالنهای زیبایی بد که معمولا معرفی میشوند!
ممکن است یک تالار یا تشریفات مجالس یا مزون عروس به شما یک سالن زیبایی را معرفی کند، قبل از هر فکری از پیشنهاد آنها رد شوید و اصلا و ابدا سمت سالنهای زیبایی که توسط مشاغل همکار معرفی میشوند بر حذر باشید، آنها بابت دریافت پول و پورسانت هر سالن زیبایی بدی را به شما معرفی خواهند کرد و نگرانی از بابت خراب شدن کار شما نخواهند داشت، چرا که در صورت خرابی کار و اعتراض شما نسبت به سالن معرفی شده آنها در چند جمله کوتاه جواب شما را خواهند داد و دیگر شما هیچ جای اعتراضی نخواهید داشت. پاسخشان اینست: ای بابا این سالن که خیلی خوب بود، چطوری کار شما را خراب کرده، حتما پرسنلش عوض شده اند، یادم باشد دیگر برایش مشتری نفرستم!!!!!!!!! و تمام...! اینجاست که آنها در موضع بی خبری و غافلگیری شما را مجاب خواهند کرد و اعتبار خودشان را نیز اینگونه حفط میکنند.
وب سایت عروسکو از سال ها پیش فعالیت خود را در زمینه Wedding آغاز کرده است، وب سایتی که قریب به بیست دوره اقدام به رتبه بندی بهترین آتلیههای عکاسی، سالنهای زیبایی، مزونهای لباس عروس، تالارهای و باغهای عروسی (بر اساس رضایت مشتریان) در کشور و کلان شهر ها کرده است، تمام تبلیغات درج شده در سایت عروسکو از فیلترهای قدرتمند کارشناسان سایت عروسکو عبور کرده اند و فقط برندهایی در سایت ثبت شده اند که جزو معتبر ترین ها و قابل اطمینان ترین ها هستند و بازدیدکنندگان سایت عروسکو راهنمای عروسی از منوی بالای سایت میتوانند با مراجعه به منوها و شهر خود نسبت به انتخاب برندهای معتبر شهر خود با خیالی آسوده اقدام نمایند و خدماتی تضمینی را از بابت کیفیت و تعهد کار داشته باشند. ما تاکنون در دوازده سالی از فعالیتمان میگذرد حتی یک گزارش بد و یا تخلف از برندهای ثبت شده در سایت عروسکو دریافت نکرده ایم. سایت عروسکو تنها سایت ایرانی است که تبلیغات خود را فقط برای برندهای معتبر با تضمین رضایت مشتری ارائه میدهد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |