شاخص جدید برای رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی کشور

header
Arooskoo Ads
۱۳۹۸/۴/۱۰ دوشنبه
(8)
(0)
شاخص جدید برای رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی کشور
شاخص جدید برای رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی کشور

به گزارش واحد رتبه بندی وب سایت عروسکو ( اطلاعات بیشتر: ویژگی‌‌‌‌های ما ) در سال آینده (1399) یک معیار یا شاخص جدید برای جداول رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی کشور در نظر گرفته شده است. طبق این گزارش امتیازات مشاغل عروسی در زیر رده امتیازات اکتسابی دچار به روز رسانی شده است، در این به روز رسانی یک معیار جدید دیگر با عنوان "مجموع امتیازات مشتری مداری" در نظر گرفته شده است که بر طبق آن کسب و کارهایی که موازین و اصول مشتری مداری را رعایت می‌کنند دارای یک الویت اصلی در رتبه بندی ها خواهند بود. رعایت موازین و اصول مشتری مداری بر پایه احترام به حقوق طرفین قرارداد و متعهد ماندن به مفاد قرارداد توافق شده در نظر گرفته می‌شود، بر همین اساس کسب و کار‌‌‌‌های عروسی که بتوانند رضایت مشتریان خود را در این زمینه کسب نمایند و همچنین بر بند‌‌‌‌های قرارداد استوار بمانند، دارای الویت بیشتری نسبت به سایر مشاغل هستند.

 

به روز رسانی بند ب) امتیازات اکتسابی به ترتیب زیر است.

 

ب) امتیازات اکتسابی

- مجموع امتیازات کاربران که در سایت عروسکو ارسال شده است.
مهمترین عامل اثر گذار در رنکینک برند‌‌‌‌های برتر، متعلق به امتیازات ارسالی کاربران است که در سایت عروسکو گردآوری می‌شوند.
- مجموع امتیازات دریافتی که از شیوه‌‌‌‌های غیر مستقیم گرد آوری شده است.
بخشی از امتیازات در دسترس مدیران بوده که در اینجا به تفصیل ذکر شده است.

- مجموع امتیازات مشتری مداری (جدید)

پایبندی کسب و کار به قراردادی که با مشتری به امضا رسانده است و احترام به حقوق مشتری لحاظ می‌گردد.

 

مطالعه کامل معیارها و شاخص‌‌‌‌های رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی کشور

aparatlinkedintwiterfacebookyouinstagramtelegram
مرتبط با این بخش
گزارشی از معرفی 100 برند برتر خدمات عروسی کشور به همراه ویدئو‌‌‌‌های ارسالی دی ماه 96گزارشی از معرفی 100 برند برتر خدمات عروسی کشور به همراه ویدئو‌‌‌‌های ارسالی دی ماه 96برند‌‌‌‌های عروسی, گزارشی از رتبه بندی برند‌‌‌‌های برتر عروسی بهمن 1396گزارشی از رتبه بندی برند‌‌‌‌های برتر عروسی بهمن 1396برند‌‌‌‌های عروسی, گزارشی از رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی در تابستان 1397 گزارشی از رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی در تابستان 1397 برند‌‌‌‌های عروسی, گزارشی از رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی کشور در پاییز 1397گزارشی از رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی کشور در پاییز 1397برند‌‌‌‌های عروسی, اطلاعیه روابط عمومی: در مورد حذف رتبه یکم باغ و تالار‌‌‌‌های عروسی کشوراطلاعیه روابط عمومی: در مورد حذف رتبه یکم باغ و تالار‌‌‌‌های عروسی کشوربرند‌‌‌‌های عروسی, چرا دیگر تبلیغ بیلبورد‌‌‌‌های خیابان ها و تبلیغات چاپی برای عروس و دامادها کافی نیست؟!چرا دیگر تبلیغ بیلبورد‌‌‌‌های خیابان ها و تبلیغات چاپی برای عروس و دامادها کافی نیست؟!برند‌‌‌‌های عروسی, برند, اسامی برندهایی که در پانزدهمین رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی کشور، شانس بیشتری دارنداسامی برندهایی که در پانزدهمین رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی کشور، شانس بیشتری دارندبرند‌‌‌‌های عروسی, گزارشی از شانزدهمین دوره رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی در دی ماه 1398گزارشی از شانزدهمین دوره رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی در دی ماه 1398برند‌‌‌‌های عروسی, آخرین تغییرات و اطلاعیه نهایی در مورد رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی در سال 1399آخرین تغییرات و اطلاعیه نهایی در مورد رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی در سال 1399, برند‌‌‌‌های عروسی, اشتغال زایی برای جوانان در سایت عروسکو ؛ شروع به کار و استخدام جواناناشتغال زایی برای جوانان در سایت عروسکو ؛ شروع به کار و استخدام جوانان, برند‌‌‌‌های عروسی, هفدهمین دوره رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی در اسفند 1399 برگزار می‌شودهفدهمین دوره رتبه بندی برند‌‌‌‌های عروسی در اسفند 1399 برگزار می‌شود, ویروس, برند‌‌‌‌های عروسی,
نظرات شما
*نام و نام خانوادگی
ایمیل اختیاری
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر