به گزارش واحد رتبه بندی وب سایت عروسکو ( اطلاعات بیشتر: ویژگی های ما ) در سال آینده (1399) یک معیار یا شاخص جدید برای جداول رتبه بندی برندهای عروسی کشور در نظر گرفته شده است. طبق این گزارش امتیازات مشاغل عروسی در زیر رده امتیازات اکتسابی دچار به روز رسانی شده است، در این به روز رسانی یک معیار جدید دیگر با عنوان "مجموع امتیازات مشتری مداری" در نظر گرفته شده است که بر طبق آن کسب و کارهایی که موازین و اصول مشتری مداری را رعایت میکنند دارای یک الویت اصلی در رتبه بندی ها خواهند بود. رعایت موازین و اصول مشتری مداری بر پایه احترام به حقوق طرفین قرارداد و متعهد ماندن به مفاد قرارداد توافق شده در نظر گرفته میشود، بر همین اساس کسب و کارهای عروسی که بتوانند رضایت مشتریان خود را در این زمینه کسب نمایند و همچنین بر بندهای قرارداد استوار بمانند، دارای الویت بیشتری نسبت به سایر مشاغل هستند.
به روز رسانی بند ب) امتیازات اکتسابی به ترتیب زیر است.
ب) امتیازات اکتسابی
- مجموع امتیازات کاربران که در سایت عروسکو ارسال شده است.
مهمترین عامل اثر گذار در رنکینک برندهای برتر، متعلق به امتیازات ارسالی کاربران است که در سایت عروسکو گردآوری میشوند.
- مجموع امتیازات دریافتی که از شیوه های غیر مستقیم گرد آوری شده است.
بخشی از امتیازات در دسترس مدیران بوده که در اینجا به تفصیل ذکر شده است.
- مجموع امتیازات مشتری مداری (جدید)
پایبندی کسب و کار به قراردادی که با مشتری به امضا رسانده است و احترام به حقوق مشتری لحاظ میگردد.
مطالعه کامل معیارها و شاخص های رتبه بندی برندهای عروسی کشور