معیارها و شاخص های رتبه بندی برندهای عروسی

header
Arooskoo Ads
(5)
(0)
معیارها و شاخص های رتبه بندی برندهای عروسی

معیارها و شاخص های رتبه بندی مشاغل عروسی کشور

 

معیارهای رتبه بندی مشاغل خدمات عروسی در عروسکو

وب سایت بزرگ راهنمای عروسی و مرجع برترین برندهای عروسی کشور
شاخص های رتبه بندی برترین برندهای عروسی
رتبه بندی ها در چهار صنف اصلی: آتلیه های عکاسی، سالن های زیبایی، مزون های لباس عروس، باغ و تالارهای عروسی

در وب سایت عروسکو مهم ترین موضوعی که تاکنون ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده است نحوه و چگونگی رتبه بندی مشاغل عروسی است که پیرو آن برندهای برتر بطور ماهانه معرفی شده و در قالب جداول برترین ها، در معرض دید هزاران بازدید کننده در هر روز قرار می‌گیرد.
 
استقبال از این طرح نوپا متعاقبا آماری شگفت انگیز را از حضـور هواداران و بازدیدکنندگان بوجود آورده تا جایی که شرکت های بزرگ درخواست اسپانسری در بطن این جداول را کم و بیش اعلام نموده اند، که تاکنون متناسب با درخواست آنها برای هرکدام از جانب سایت عروسکو پاسخ هایی ارسال شده است. با همه این اوصاف و با درک این مهم، بر آن شدیـم تا شاخص ها و پارامترهای رتبه بندی را بطور جزء به جزء و رسمی اعلام نماییم. این شاخص ها با تغییراتی همراه شده که ماحصل بازخورد دوره اولیه (شش ماهه) از دریافت تجربه کاربری صاحبین مشاغل و درخواست های مشتریان آنان بوده است.

نکته مهم: اهمیت رتبه بندی ها در گرو شناسایی و بررسی کسب و کارهای عروسی توسط تیم عروسکو است، قطعا برندهای معتبر این حوزه توسط عروسکو به سرعت و در همان ماه های اولیه شناسایی شده اند اما برای اینکه بقیه مشاغل نیز بتوانند حضور داشته باشند و همچنین جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده توسط فرصت طلبان، لازم است تا مشاغل عروسی در سایت ثبت نام کرده و از طریق فرم رایگان ثبت کسب و کار اطلاعات فعالیت خود را در سایت عروسکو وارد نمایند تا حداکثر ظرف مدت 1 ماه نام آنها نیز در چارت های سنجش ما قرار بگیرد. مهم ترین مزیت این امر، ناشناخته نماندن برند شما و همینطور تسریع در دیده شدن برندتان توسط عروسکو است.

معیارهای سنجش برای رتبه بندی مشاغل عروسی کشور - معتبـر از 1396/08/19

معیارهای سنجش در عروسکو با مبنای محاسبه امتیازات صورت می‌گیرد و این امتیازات در چهار بند الف) امتیازات اولیه، ب) امتیازات اکتسابی، ج) چرخشی، د) امتیازات پله ای، تقسیم بندی می‌شوند.

الف) امتیازات اولیه

- تحلیل و بررسی سوابق مشاغل
  • سوابق شغلی هر بنگاه تجاری گواهی بر اصالت آن برند دارد، حسن سوابق و تجربه مدیریت و تیم اجرایی می‌تواند نقش بسزایی در ارائه خدماتی بی دغدغه و با کیفیت را داشته باشد.
- تحلیل و بررسی محبوبیت مشاغل
  • محبوبیت مشاغل در میان کاربران و مشتریان سابق (مشتریانی که قبلا یکبار از خدمات استفاده کرده اند) یک امتیاز بی چون و چرا است و ارزش و اعتبار زیادی را به این چرخه می‌افزاید.
- تحلیل و بررسی رزومه های کاری مدیران
  • رزومه کاری و متخصص بودن مدیریت در زمینه شغلی مد نظر، از ارزش زیادی برخوردار بوده که می‌تواند در مواقع مهم و سرنوشت ساز بسیاری از چالش ها را پشت سر بگذارد و در حفظ یک برند تجاری کارآمد واقع گردد.
- تحلیل و بررسی رفتار و تجربه کاربران در فضـای مجازی
  • فضای مجازی یک بستر باز و بدون محدودیت برای بیان تجربیات مشتریان و کاربران شماست که مورد کنترل و پایش های مداوم قرار گرفته است.
-تحلیل و بررسی کاربران وب سایت عروسکو
  • فعالیت کاربران و حسن توجه آنها به کسب وکارهای درج شده در عروسکو تاثیر زیادی در رنک مشاغل خواهد داشت.
- تحلیل و بررسی از طریق سایت های معتبر تخصصی
  • سایت های معتبر می‌توانند مکانی مناسب برای جمع آوری انواع اطلاعات مورد نیاز باشند.
- تحلیل و بررسی نمونه کارهای ارائه شده و کیفیت خدمات
  • سند مالکیت هر برند در گرو نمونه های با کیفیت و مطلوب هر کسب و کار است. صاحبین مشاغل با استفاده از شیوه های درج تبلیغات خود در عروسکو و یا از طریق شبکه های اجتماعی خود (با تگ گذاری و ایجاد اتصال به صفحات عروسکو) می‌توانند نمونه های خود را در معرض دید همه قرار دهند.
- تحلیل و بررسی محبوبیت در میان همکاران
  • از نظر ما برندی معتبر است که نه تنها در بین مشتریان بلکه در میان همکاران هم صنف خود نیز دارای محبوبیت و احترام باشد.
- تحلیل و بررسی نحوه و استراتژی بازاریابی
  • استفاده اصولی از تکنیک های بازاریابی می‌تواند گواهی بر اهمیت و کارنامه مثبت یک برند تجاری باشد.

ب) امتیازات اکتسابی

- مجموع امتیازات کاربران که در سایت عروسکو ارسال شده است.
  • مهمترین عامل اثر گذار در رنکینک برندهای برتر، متعلق به امتیازات ارسالی کاربران است که در سایت عروسکو گردآوری می‌شوند.
- مجموع امتیازات دریافتی که از شیوه های غیر مستقیم گرد آوری شده است.
  • بخشی از امتیازات در دسترس مدیران بوده که در اینجا به تفصیل ذکر شده است.

 

چ) امتیازات چرخشی

- امتیازات دسته ای- انتقالی از یک برند به برند دیگر
  • در صورتی که تخلفی در خصوص عدم رعایت کپی رایت و یا انجام عمل متقلبانه از جمله نشر آثار دیگران از طرف مشاغل رویت گردد، امتیازات تعلق گرفته به متخلف با ضرایب افزایش، به برند صاحب اثر منتقل می‌گردد.

د) امتیازات پله ای


- امتیازات دسته ای- جهشی از ارتقا امکانات مشاغل
  • در صورت ارتقاء تجهیزات، لوازم و یا ابداع شیوه های نوین سرویس دهی ¼ امتیازات زمان ارتقاء بر مجموع اضافه خواهد شد.
- امتیازات دسته ای- جهشی از بهبود موقعیت تجاری- مکانی
  • در صورتی که موقعیت مکانی کسب و کار در جهت تسهیل دسترسی برای پذیرش و حضور مشتریان تغییر یابد ¼ امتیازات زمان ارتقاء بر مجموع اضافه خواهد شد.



 

نمودار میزان اهمیت هر یک از معیارهای رتبه بندی




ملاحظات

پایش، کنترل و بررسی های بعمل آمده فقط توسط واحد رتبه بندی وبسایت عروسکو انجام خواهد شد.

اعلام نتایج نشانه قطعیت آمار نخواهد بود و در طی 24 ساعت بعد از اعلام نتایج ممکن است تحت الشعاع اطلاعات جدید دچار تغییراتی اندک شود.

نظرسنجی و ثبت امتیاز فقط در سایت عروسکو معتبر و قابل گردآوری و محاسبه است.


مطالب پیشنهادی


آرشیو رتبه بندی برترین برندهای عروسی کشور

قوانین و ملاحظات رتبه بندی مشاغل عروسی


linkedinyoutwitertelegramaparatgoogleinstagram
مرتبط با این بخش