چرا کسب و کارها و حتی برندهای معروف با بی توجهی به تبلیغات آنلاین محکوم به شکست می شوند؟

header
Arooskoo Ads
۱۳۹۹/۱/۱۲ سه شنبه
(3)
(0)
چرا کسب و کارها و حتی برندهای معروف با بی توجهی به تبلیغات آنلاین محکوم به شکست می شوند؟
چرا کسب و کارها و حتی برندهای معروف با بی توجهی به تبلیغات آنلاین محکوم به شکست می شوند؟

چرا کسب و کارهای معروف هم به تبلیغات آنلاین احتیاج دارند؟

(در این سایت تبلیغات آنلاین مشاغل عروسی الویت دارد)

کسب کارهای نوپا و یا سابقه دار و یا حتی برندهای معتبر همواره و همیشه نیازمند تبلیغات در همه عرصه ها هستند . همانطور که می دانید برندی معروف و جهانی مثل کوکاکولا همچنان و با گذشت سالیان دراز از حضورش، نیازمند تبلیغات در جنبه های مختلف است و در صورتی که برندهای معروف در هر کدام از فضاهای تبلیغاتی جای خود را خالی کنند قطعا برندهای دیگر (رقبا) از این خلا ایجاد شده نهایت استفاده را برای معرفی خود خواهند برد. پس در این مقاله با دلایلی کاملا علمی و به روز به اهمیت داشتن تبلیغات و به ویژه تبلیغات آنلاین می پردازیم.

 

دلایل مهم برای داشتن تبلیغات آنلاین

به نظر شما چرا کسب و کار های موفق همواره در سطوح مختلف تبلیغاتی حضور دارند و مشغول معرفی خود هستند در ادامه به دلایلی از این دست اشاره خواهیم کرد و اهمی فضای آنلاین را برای تبلیغات مدرن و به روز بیش از پیش متذکر خواهیم شد.

 

- اهمیت معرفی برند

هرچقدر هم یک کسب و کار معروف باشد بازهم نیاز دارد تا خود را معرفی کند، یک مدیر لایق باید توجه داشته باشد که هنوز عده ی بسیاری از مردم با آن کسب و کار آشنا نیستند و نیاز مبرم وجود دارد تا به دسته ای از مردم که هنوز با نام تجاری شما آشنا نشده اند این فرصت داده شود.

 

- القای پیام برتر بودن برند به مخاطبین

ذات و ماهیت تبلیغ در بزرگ نشان دادن یک برند است. به طور خواسته یا ناخواسته در هنگام تبلیغات معمولا نقاط قوت و شاخصه های یک برند یا محصول معرفی می شود که این موضوع خود به بزرگ شدن برند می انجامد.

 

- افزایش رشد و پیشرفت بر اثر تبلیغات

برندهایی که تبلیغات به ویژه تبلیغات آنلاین انجام می دهند خواه نا خواه خود را ملزم به پیشرفت می کنند یعنی اینکه استفاده از شعارهای تبلیغاتی و اهمیت متمایز شدن در تبلیغات باعث می شود تا برند ناخواسته رو به تعالی و پیشرفت حرکت کند و از شعارهای تبلیغاتی خود الهام بگیرد. شاید به نظر این موضوع مسخره باشد اما شک نکنید که برای شما هم طوری که متوجه نشوید اتفاق می افتد!

 

- اطلاع رسانی سریعتر در تبلیغات آنلاین و سایت ها

تبلیغات آنلاین در سایت ها یک مزیت دارد و آن هم معرفی برند و خدمات در سریعتر زمان ممکن است همینطور این سرعت در ویرایش محتوای تبلیغاتی به وضوح به چشم می خورد. تغییر سیاستها و یا آفرها و پیشنهاد با کمترین هزینه و به سرعت قابل ارائه است. برای اثبات این مهم کافیت یک مقایسه کوچک داشته باشیم فرض بگیرید شما یک تبلیغات گران قیمت در یک مجله چاپی انجام داده اید حال قصد دارید تا اطلاعات آن را ویرایش کنید، چگونه می توانید و آیا ممکن است. اما حالا تبلیغات آنلاین خود را مثلا در سایت عروسکو راهنمای عروسی با چه سرعتی می توانید ویرایش کنید!

 

- اهمیت حضور برند در فضاهای مختلف

یک کسب و کار موفق به صورت صد در صدی نیاز دارد تا به طور معقول در همه فضاهای تبلیغاتی حضوری مستمری داشته باشد. یک مدیر کاردان باید اینطور فکر بکند که جای برندش در میان برندهای تبلیغ شده در سایت ها و یا دیگر جاها بسیار خالی است و این نبود برند می تواند برای آن بسیار گران تمام شود.

 

- گرفتن فضای تبلیغات از سایر برندها (رقبا)

حضور نام برند شما در فضاهای مختلف یک فایده بسیار مهم دارد و آن اینست که با حضور شما فضای تبلیغات از سایر برندها گرفته می شود و دیگر رقبا نمی توانند در نبود شما جولان دهند یا از استعدادها و نوآوری های شما سرقت کنند.

 

- القای پیام پایداری برند به مشتری

بسیاری از برندهای معروف در صورتی که تبلیغات را به ویژه تبلیغات آنلاین (در این سایت تبلیغات آنلاین عروسی) از دست بدهند یا کنار بگذارند به گونه ای مستقیم این پیام را القا خواهند کرد که دیگر به مانند قبل فعال نیستند و یا کیفیت سابق را ندارند. به زبانی خودمانی تر این پیام را به مشتری می دهند که دیگر حرفی برای گفتن ندارند و برندی پیر و عقب افتاده هستند!

 

- القای پیام کیفیت و پیشرفت برند

وجود تبلیغات آنلاین و سایر می تواند این پیام را به مخاطب بدهد که برند شما خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد و هر روز در تلاش است تا بهتر شود. ناخواسته تبلیغات حس پویایی در ذهن ها ایجاد می کند.

 

- مدرن جلوه دادن برند

تبلیغات آنلاین بسیار مدرن است تفاوت یک آگهی درج شده در سایت عروسی (عروسکو) را با یک تراکت مقایسه کنید آنگاه متوجه می شود که تمامی اصول و کیفیت تبلیغاتی در سایت های آنلاین رعایت می شود ولی در تبلیغات دیگر این رویه وجود ندارد.

 

- تبلیغات آنلاین همیشه در دسترس

فرض بگیرید مشتری شما ساعت 3 نصف شب بی خوابی به سرش می زند ! در این وضعیت عموم مردم با گوشی های موبایل خود بازی می کنند و مشغول سرچ در سایت ها و گوگل می شوند و هیچوقت اتفاق نمی افتد که مخاطب شما در این ساعت بیلبورد اتوبان را ببیند یا مجله چاپی بخواند و یا حتی تلویزیون را روشن کند! پس تبلیغات آنلاین مانند جزئی از بدن مخاطب شما هستند که همیشه ممکن است در معرض دید او قرار بگیرند.

 

- القای فروش در آخرین لحظه انتخاب مشتریان

فرض بگیرید یک عروس خانم یک برند معروف و پرسابقه آرایشگاه زنانه را به اصرار فامیل انتخاب کرده است اما این حالت بسیار شکننده است چرا که اگر عروس خانم لحظه ای در چند ثانیه در سایت ها حوس جستجو به سرش بزند ممکن است دیگر انتخاب گذشته را نداشته باشد و نظرش عوض شود. طبق تحقیقات بیشتر تغییر نظرها به دلیل تبلیغات آنلاین سایت ها است که در مشتریان روی می دهد.

 

- اهمیت تکرار در تبلیغات

تمام موارد ذکر شده در بالا یک اهمیت را یادآور می شود و آنهم تکرار در تبلیغات است. تبلیغات زمانی دیده می شود که تکرار و استمرار داشته باشد با تبلیغات موضعی یا کوتاه مدت حتی یکساله هم نمی توان به نتایج مطلوب و مورد انتظار دست یافت و می بایست همواره چشم انداز های چندساله را در نظر داشته باشید و عجول نباشید تا آرام آرام در بین مردم پذیرفته شوید.

 

نتیجه گیری

در آخر باید اشاره کنیم که تمامی موارد بالا دلایلی به روز و مستحکم هستند برای اینکه تبلیغات آنلاین را در مجله های آنلاین و سایت ها ( مثلا مشاغل عروسی در سایت عروسکو تبلیغ می کنند) ادامه دهید و همواره در نظر داشته باشید که رقبای شما مانند شیر در کمین موقعیت ها هستند. جالب تر اینجاست که ما در این مقاله بهترین حالت را برای یک برند در نظر گرفته ایم یعنی ما یک برند معروف را محتاج به تبلیغات معرفی کردیم و این موضوع را اثبات کردیم به تبع آن بقیه برندهایی که هنوز معروف نیستند بیشتر از برندهای مشهور نیازمند این نوع تبلیغات و بویژه تبلیغات آنلاین هستند.

aparatlinkedintwiterfacebookyouinstagramtelegram
مرتبط با این بخش
نظرات شما
*نام و نام خانوادگی
ایمیل اختیاری
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر