این تبلیغات مضر است! چرا تبلیغات بیلبوردی سالن‌‌‌‌های زیبایی اثر بخشی ندارد؟

header
Arooskoo Ads
۱۴۰۱/۴/۱۹ یکشنبه
(5)
(0)
این تبلیغات مضر است! چرا تبلیغات بیلبوردی سالن‌‌‌‌های زیبایی اثر بخشی ندارد؟
این تبلیغات مضر است! چرا تبلیغات بیلبوردی سالن‌‌‌‌های زیبایی اثر بخشی ندارد؟

تبلیغات محیطی یا بیلبوردی چیست؟

قبل از اینکه وارد مبحث اصلی یعنی تبلیغات بیلبوردی برای سالن‌‌‌‌های زیبایی بشویم لازم است تا در باب تبلیغات محیطی بویژه بیلبوردها توضیحاتی را ارائه نماییم. تبلیغات محیطی در واقع همان تبلیغاتی است که در اماکن عمومی در قالب بیلبورد‌‌‌‌های سطح شهر، تراکتها، بنرها و سایر اشکال تبلیغاتی در محیط‌‌‌‌های عمومی دیده می‌شود، این مطلب سعی دارد تا با بهره گیری از تجربیات 10 ساله مشاورین برجسته تبلیغات سایت عروسکو دلایلی قاطع را برای عدم اثر بخشی تبلیغات بیلبوردی برای سالن‌‌‌‌های زیبایی مطرح نماید پس تا انت‌‌‌‌های این مطلب همراه سایت عروسکو باشید.

 

تبلیغات بیلبوردی سالن‌‌‌‌های زیبایی

اگر از مدیران سالن‌‌‌‌های زیبایی بی تجربه و تازه کار و یا سالن‌‌‌‌های زیبایی که از مشاورین زبده تبلیغاتی استفاده نمی‌کنند سوال بکنید که بهترین نوع تبلیغات چه تبلیغاتی است، آنها قطعا به شما تبلیغات بیلبوردی را پیشنهاد می‌دهند این در حالی است که مدیران آن سالن ها اگر تجربه استفاده از تبلیغات بیلبوردی را داشته باشند پاسخ متفاوتی به شما می‌دهند، طبق تحقیقات میدانی مشاورین ارشد تبلیغات سایت عروسکو، اکثریت برندهایی که از این نوع تبلیغات استفاده کرده اند از کار خود پشیمان هستند و به اتفاق می‌گویند که تاثیر خاصی برای آنها نداشته است. در ادامه دلایلی استوار برای عدم استفاده از تبلیغات بیلبوردی برای سالن‌‌‌‌های زیبایی را ذکر خواهیم کرد.

پیش نیاز: در دسته بندی مشاغل بر اساس معیار‌‌‌‌های تعداد نیروها، فراگیر بودن برند و خدمات و... کسب و کار سالن‌‌‌‌های زیبایی در گروه کسب و کار‌‌‌‌های کوچک و بومی قرار می‌گیرد.

 

1- نصب بیلبوردها در محل‌‌‌‌های پر تردد

شاید نصب بیلبوردها در محل‌‌‌‌های پر تردد برای کسب و کار‌‌‌‌های بزرگ یک الویت باشد اما باید بدانید که برای کسب و کار‌‌‌‌های کوچک و بومی اینچنین نیست. معمولا سالن‌‌‌‌های زیبایی بیلبورد‌‌‌‌های گران قیمت را در مکان‌‌‌‌های پرتردد و معابر اصلی نصب می‌کنند این درحالی است که 80 درصد مشتریان سالن‌‌‌‌های زیبایی را افراد ساکن در همان محله (یا فراتر از آن) منطقه تشکیل می‌دهند، پس یک مدیر سالن زیبایی باید بدانید که نصب بیلبورد در اتوبان ها یا میادین اصلی شهر که معمولا فاصله زیادی از محل کسب و کار آنها دارد بی فایده و فقط پول هدر دادن است.

 

2- بیلبورد‌‌‌‌های بدون پیام

اگر به بیلبورد‌‌‌‌های شرکت‌‌‌‌های بزرگ توجه کرده باشد در هریک از آنها پیامی وجود دارد، این پیام می‌تواند شامل تخفیف، ویژگی خاص خدمات یا محصول، یا فرصت استفاده از موقعیتی برای مشتریان باشد اما بیلبورد‌‌‌‌های که توسط مشاغل کوچک از جمله سالن‌‌‌‌های زیبایی نصب می‌شود فاقد این گونه موارد است علت آنها استفاده نکردن از مشاورین حرفه ای تبلیغات است، ما در سایت عروسکو بالغ بر 10 نفر مشاور زبده در زمینه تخصصی سالن‌‌‌‌های زیبایی و حوزه ودینگ داریم که مشاوره‌‌‌‌های خود را به صورت رایگان برای مشتریان عروسکو ارائه می‌نمایند. بیلبوردی که فقط شامل نام، آدرس، شعار برند و شماره‌‌‌‌های تلفن باشد فاقد ارزش تبلیغاتی است.

 

3- بی توجهی به محتوای نصب شده

کمتر فردی را می‌توانید پیدا کنید که از روی بیلبوردی که فاقد ویژگی یا شاخصه ی متمایز کننده باشد، نظرش جلب شود، به زبان ساده بیلبورد محل درج اطلاعات تماس شما نیست بلکه محل معرفی برند و ویژگی‌‌‌‌های رقابتی آن برند است. مثلا در بیلبورد شهر فرش اقساط 24 ماهه تبلیغ شده است که این یک ویژگی متمایز کننده نسبت به سایر رقبایش است و آنها و سایر شرکت‌‌‌‌های برزگ اتاق فکری کاملا محاسباتی برای ساخت تبلیغات خود در نظر گرفته اند که یک سالن زیبایی فاقد این مشاورین است یا از مشاوران زبده استفاده نمی‌کند.

 

4- بیلبورد‌‌‌‌های بدون ایده پردازی

ایده پردازی تبلیغاتی ستون موفقیت تبلیغاتی است، بیلبوردی که خلاقانه نباشد همان بهتر که نباشد!!! بیلبوردها در واقع صفحه ای جذاب و خیره کننده هستند که چشم بازدید کننده را مجذوب ایده خود می‌کنند. قطعا فردی که تحصیلات در زمینه تبلیغات ندارد نمی‌تواند یک ایده پرداز خوب برای تبلیغات باشد، چرا که رنگ شناسی، جامعه شناسی و نیاز شناسی را بلد نیست.

 

5- تحمیل هزینه‌‌‌‌های گزاف به درآمد ها و سرمایه اولیه

درست است که می‌گویند بخش اعظم درآمدها باید صرف تبلیغات شود، اما تبلیغاتی که سازگار با کسب و کار شما نباشد مناسب نوع فعالیت شما نیست، اگر راه تبلیغات درست را پیدا نکنید با تحمل هزینه‌‌‌‌های سنگین و به مرور زمان دچار ضعف و نا امیدی برای ادامه راه می‌شوید.

 

6- قاتل سالن‌‌‌‌های زیبایی

کافیست برای سالن زیبایی تان یکسال به طور مداوم در سطح شهر بیلبورد تبلیغاتی بزنید، پس از آن مشاهده خواهید کرد که چگونه مشتریان شما ریزش چشمگیری پیدا می‌کنند، باید بدانید که رفتار شناسی و جامعه شناسی در تبلیغات از مهم ترین مباحث است، اگر جامعه شناسی ندانید نخواهید فهمید که مردم در مورد بیلبورد‌‌‌‌های عریض و طویل شما چه می‌گویند، قطعا اولین جمله مردم این خواهد بود که "وای چه بیلبوردی اصلا معلوم نیست کارش خوب هست یا نه حالا می‌خواد پوله بیلبوردش هم از ما بگیره ول کن من میرم همون سالن همیشگی خودم از کارش هم خیلی راضیم"

 

7- بیلبوردها زمین بازی برای دشمنان و رقبا

قطعا رقبای شما بیکار نخواهند نشست و وقتی که بیلبورد شما را در سطح شهر ببینند، سریعا دست به کار شده و به مشتریان و مردم می‌گویند که فلان برند را دیده اید که بیلبورد بزرگی در فلان جا زده است! در اینجا پاسخ مشتری مهم نیست، او ادامه می‌دهد که در آن سالنی که بیلبورد زده است کار فلان مشتری را خراب کرده اند و موها یا صورت یا دماغش را بریده یا سوزانده اند، آن سالن هم برای همین مجبور شده است بیلبورد بزنید تا روی خراب کاری هایش خاک بپاشد. همین حرف ها برای زمین زدن محبوبیت برند شما در طی یکسال کافیست.

 

توصیه مشاور تبلیغات

هرچند که ادله‌‌‌‌های بسیار بیشتری برای عدم استفاده از تبلیغات بیلبوردی برای سالن‌‌‌‌های زیبایی وجود دارد اما بدلیل کفایت مطلب و پرهیز از زیاده نویسی به این تعداد بسنده کرده ایم، باید بگوییم که بهترین نوع تبلیغات، تبلیغات آنلاین و هدفمند است، قطعا فردی که سالن زیبایی در کرج یا هر شهر دیگری را سرچ می‌کند مشتری هدف و خاص محسوب می‌شود ساده بگوییم که 1000 بازدید هدفمند معادل 1 میلیون بازدید غیر هدفمند است باید سعی کنید تبلیغات خود را به کسانی نشان دهید که به دنبال خدمات شما می‌گردند، سایت عروسکو که از آغاز فعالیت خود این نیاز را شناسایی کرده است همواره به مشترکین خود سرویس‌‌‌‌های بازدید هدفمند را ارائه می‌کند و مشتریان شما را که دائما سرشان در گوشی هایشان است را مجذوب برندتان می‌کند. اگر شما هم علاقه دارید تا به خانواده بزرگ عروسکو، راهنمای عروسی بپیوندید، حتما با شماره‌‌‌‌های ما تماس بگیرید تا به طور رایگان مشاوره تبلیغاتی دریافت نمایید.

    02128428630    02128421624 (تلفن‌‌‌‌های گویا)

09197913854 (مشاور تبلیغات خانم مهندس نگار زندی- مدیر روابط عمومی)

 

منبع: عروسکو راهنمای عروسی

کپی برداری با لینک به منبع مجاز است.

aparatlinkedintwiterfacebookyouinstagramtelegram
مرتبط با این بخش
نظرات شما
*نام و نام خانوادگی
ایمیل اختیاری
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر