سوگیری جدید و خلاقانه در تولیدات آتلیه های عکاسی حرفه ای 1402

header
Arooskoo Ads
۱۴۰۲/۴/۱۲ دوشنبه
(7)
(0)
سوگیری جدید و خلاقانه در تولیدات آتلیه های عکاسی حرفه ای 1402
سوگیری جدید و خلاقانه در تولیدات آتلیه های عکاسی حرفه ای 1402

در این مطلب از وب سایت بزرگ عروسکو، وب سایت مرجع برندهای عروسی کشور در مورد سوگیری جدید و ایده های خلاقانه آتلیه های عکاسی برند و حرفه ای اطلاعات جدیدی را در اختیار مخاطبان قرار خواهیم داد، پس مخاطب این مطلب صاحبان آتلیه های عکاسی، مشاوران آتلیه ها، ایده پردازان و خلاقان عرصه عکس و فیلم است. این مطلب بر اساس تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان تبلیغات وب سایت عروسکو از رصد پیج ها و وب سایت های آتلیه های عکاسی معروف انجام شده است که دانستن این مطلب می‌تواند خالی از لطف نباشد چرا که آتلیه های مشهور از این تکنیک برای ساخت کلیپ ها و عکس هایشان استفاده می‌کنند و از اجرای آن نتیجه بسیار مطلوبی را کسب کرده اند.

ایده های خلاقانه در آتلیه های عکاسی

1- تکنیک های جدید در نورپردازی های حرفه ای

در نمونه کارهای جدید اکثر آتلیه های عکاسی حرفه ای و پرمشتری دیده شده است که نورپردازی های انجام شده برای عکاسی دیگر به مانند سبک کلاسیک نیست، یعنی از نورپردازی سایه -روشن فقط برای عکس های پرتره و اکثرا برای افراد مشهور استفاده می‌شود. نورپردازی به نحوی انجام می‌شود که گویا نورپردازی عکاسی تبلیغاتی از یک محصول است، تصور کنید عکس هایی که در دیجی کالا وجود دارد... یا چیزی شبیه به آن، دقیقا عکس ها با نور کامل و لایت های متفاوت دیده می‌شود، شاید تغییر سلیقه مشتریان بدلیل عکاسی آنها با گوشی های موبایلشان سبب شده تا نورپردازی های عجیب و غریب و سخت را تقاضا نکنند و نورپردازی روشن با پخش نور در طیف ها و شدت های مختلف را بیشتر پسند می‌کنند.

نورپردازی های جدید در آتلیه های عکاسی

نورپردازی بدون سایه در نمونه کارهای جدید آتلیه ها

2- تکنیک نور پردازی در فیلمبرداری

صفحات بلور شده درخشنده و با نورهای طلایی رنگ بک راند (پس زمینه) قادر است تا هر مشتری خانمی را مبهوت خود کند، نورپردازی با متدهای جدید همواره کاری است که می‌بایست به طور مداوم تغییر کرده و به روز رسانی شود چه بهتر که سلایق مشتریان و خانم های جوان در آن نمود داشته باشد چرا که انتخاب اصلی توسط خانم های جوان انجام می‌شود و آقایان معمولا در این مسئله اثر گذار نیستند. نور پردازی صورت می‌بایست درخشنده،کمی بلوری و فاقد سایه باشد.

3- مدل های زیبا ممنوع

در کارهای آتلیه های عکاسی حرفه ای از مدل های زیبا و معروف الا در بحث تبلیغاتی برای سالن های زیبایی استفاده نمی‌شود، همانطور که گفته شد استفاده از خانم های زیبا و انتشار عکس های به دور از فرهنگ ایرانی باعث می‌شود تا خانم های دیگر که مشتریان شما هستند نسبت به ورود به آتلیه شما خودداری کنند، رمز موفقیت: به جای اینکار می‌توانید یک خانم نچرال و خوش رو را برای بلاگری و گفتگو با مشتری در پیج آتلیه و محل تبلیغاتتان به کار بگیرید.

4- منسوخ شدن هلی شات در فیلم های عروسی:

در کمال تعجب و بر طبق آمار و تعامل حاصل شده با برندهای مشهور آتلیه های عکاسی، تجهیزات هلی شات در بین مشتریان تحصیل کرده و لول بالا مورد سفارش قرار نمی‌گیرد، شاید این به علت دموده شدن این تجهیزات باشد در عوض آن انواع استابلایزرها، رونین و کرین همچنان روی بورس هستند، پس شما می‌تواند برای کاهش هزینه ها و در صورت نیاز هلی شات را از بیرون استخدام کنید و هزینه خرید و نگه داری تجهیزات اینچنینی را ندهید.

5- کلیپ ها و تولیدات

کلیپ ماشین به طور کل منسوخ شده است، دیگر زمان آن تمام شده که یک فیلمبردار از خودرو دوم آویزان شود و از ماشین عروس و داماد فیلم بگیرید، اجزای اصلی فیلم های حرفه ای متشکل از کلیپ عقد آریایی و عقد شرعی، کلیپ هم قسم شدن، کلیپ عاشقانه با متدهای موزیک ویدیوها و کلیپ های هیجان بر انگیز است که هر آتلیه دار بر طبق سلیقه ای که دارد تولیداتی را انجام می‌دهد.

6- فیلمبرداری از مجلس

بدترین مسئله برای عروس و دامادهای جدید این است که فیلمبردار مجلس (که معمولا بی اعصاب هم هست!!!) دوربین را روی دست گرفته و مانند یک گزارش بی کیفیت تلویزیونی از غذا خوردن میهمانان و ... عکس و فیلم بگیرید. اگر می‌خواهید در کار خود مشهور شوید روی فیلمبرداری مجلس توجه بیشتری کنید حتما کلیپ های مشهور یوتیوب را دیده اید که چگونه از مراسم فیلمبرداری انجام میدهند شما هم باید برای اینکار یک سناریو داشته باشید از تجهیزات مدرن استفاده کنید و در یک کلام مراسم را کارگردانی کنید.

 

شاید بتوان موفق ترین و بهترین آتلیه های عکاسی را در شهرهای بزرگی مانند آتلیه های عکاسی تهران، آتلیه های عکاسی اهواز، آتلیه های عکاسی اصفهان پیدا کرد، آتلیه هایی که معمولا رتبه های بالای کشوری را در رتبه بندی آتلیه های عکاسی کشور بدست می‌آورند. قطعا فعالیت یک آتلیه عکاسی نمی‌توان خالی از ایده های خلاقانه و به روز رسانی آن ایده ها باشد، خبری که مهم استکه هر روز باید به روز شوید و ایده پردازی کنید، شاید ایده خلاقانه بعدی که ترند شبکه های اجتماعی و وبسایت ها می‌شود ایده ای از جانب شما باشد.

 

آتلیه داران محترم برای دریافت مشاوره های بیشتر و تخصصی می‌توانند با ما تماس بگیرند.

02128421624    02128428630    09197913854

منبع: سایت عروسکو، راهنمای عروسی فارسی

aparatlinkedintwiterfacebookyouinstagramtelegram
مرتبط با این بخش
یک نام و برند تجاری معتبریک نام و برند تجاری معتبرشبکه های اجتماعی, موفقیت تبلیغات, انتخاب نام زیبا برای آتلیه عکاسیانتخاب نام زیبا برای آتلیه عکاسیراهنمای آتلیه, رازهای موفقیت در تشریفات مجالس و اشتباهات رایجرازهای موفقیت در تشریفات مجالس و اشتباهات رایجموفقیت تبلیغات, تشریفات چی, موفقیت در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال برای مشاغل خدمات عروسیموفقیت در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال برای مشاغل خدمات عروسیموفقیت تبلیغات, یک قرارداد استاندارد آتلیه عکاسییک قرارداد استاندارد آتلیه عکاسیراهنمای آتلیه, قرارداد, برند تجاری خود را لگد مال نکنید!برند تجاری خود را لگد مال نکنید!شبکه های اجتماعی, راهنمای آتلیه, راهنمای سالن زیبایی, نتیجه تبلیغات عروسی در گروه های تلگرامنتیجه تبلیغات عروسی در گروه های تلگرامموفقیت تبلیغات, در تقابل با برندهای عروسی هیچ گاه پیروز نمی‌شوید!در تقابل با برندهای عروسی هیچ گاه پیروز نمی‌شوید!موفقیت تبلیغات, ویدیو کلیپ های مورد پسند عروس و دامادهای نسل جدید و آینده کدام است؟ویدیو کلیپ های مورد پسند عروس و دامادهای نسل جدید و آینده کدام است؟راهنمای آتلیه, چرا کسب و کارها و حتی برندهای معروف با بی توجهی به تبلیغات آنلاین محکوم به شکست می‌شوند؟چرا کسب و کارها و حتی برندهای معروف با بی توجهی به تبلیغات آنلاین محکوم به شکست می‌شوند؟, موفقیت تبلیغات, ورود بازیگران در تبلیغات، چرا سلبریتی های ایرانی این تبلیغات منسوخ شده را انجام می‌دهند؟ورود بازیگران در تبلیغات، چرا سلبریتی های ایرانی این تبلیغات منسوخ شده را انجام می‌دهند؟, موفقیت تبلیغات, این تبلیغات مضر است! چرا تبلیغات بیلبوردی سالن های زیبایی اثر بخشی ندارد؟این تبلیغات مضر است! چرا تبلیغات بیلبوردی سالن های زیبایی اثر بخشی ندارد؟, موفقیت تبلیغات, رابطه داشتن آکواریوم و ثروت زایی آن در کسب و کارهارابطه داشتن آکواریوم و ثروت زایی آن در کسب و کارها, راهنمای آتلیه, موفقیت تبلیغات,
نظرات شما
*نام و نام خانوادگی
ایمیل اختیاری
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر