تنفیذ مدیر جنجالی! احتمال تغییراتی در رویکرد واحد رتبه بندی برندهای عروسی سایت عروسکو

header
Arooskoo Ads
۱۴۰۳/۴/۱ جمعه
(4)
(0)
تنفیذ مدیر جنجالی! احتمال تغییراتی در رویکرد واحد رتبه بندی برندهای عروسی سایت عروسکو
تنفیذ مدیر جنجالی! احتمال تغییراتی در رویکرد واحد رتبه بندی برندهای عروسی سایت عروسکو

واحد رتبه بندی برندهای عروسی کشور

وب سایت عروسکو از سال 1392 فعالیت تبلیغاتی خود را در زمینه معرفی برندهای عروسی کشور آغاز نمود، در ابتدا برندهای عروسی کشور در چهار رده اصلی آتلیه های عکاسی، سالن های زیبایی، مزون های لباس عروس و باغ و تالارهای عروسی بود که با گذشت زمان تشریفات مجالس و سایر خدمات دهندگان مرتبط با مراسم ازدواج نیز به لیست سایت عروسکو اضافه شدند و این رویه به مرور وب سایت عروسکو را به بزرگترین و پر دامنه ترین سایت عروسی کشور مبدل گردانید. با اضافه شدن چند صد هزار کسب و کار و رویکرد افزودن مجلات متعدد مانند مجله عروس، مجله خانواده، مجله زیبایی و... به سایت، بازدیدهای بیشماری و بعضا میلیونی به عروسکو سرازیر شد. این روند رو به صعود در سال 1396 رویکرد تازه ای به خود گرفت و راه اندازی واحد رتبه بندی برندهای عروسی کشور باعث گردید تا سایت عروسکو به سایتی شاخص و یکه تاز در این زمینه تبدیل شود.

 

سکان دار واحد رتبه بندی برندهای عروسی کشور از همان ابتدا (سال 1396) سرکار خانم دکتر نسیم کریمی بود که در تاریخ 1403/03/12 در جلسه هیئت مدیره این جایگاه تغییر کرد. در واحد رتبه بندی و طی این سالها بیست دوره رتبه بندی انجام گردید، در این دوره مدیریت 7 ساله سرکار خانم دکتر نسیم کریمی به تشکیل هیئت ژوری متشکل از برجسته ترین اساتید مانند بانو مهرناز حسینعلی (گریمور سینما)، آقای محمد تامینی (کارگردان سینما) و سایر افراد متخصص اهتمام ورزید و جهت حفظ عدالت واحد رتبه بندی سایت عروسکو را به طور کامل (حتی در بحث انتخاب پرسنل) از واحد تبلیغات سایت عروسکو مجزا نمود و تمامی ارتباطات را میان این دو واحد (حتی در لاین های تلفن های گویا شرکت!!!) از یکدیگر تفکیک و به تعبیری این واحد را به کارگروهی محرمانه تبدیل نمود. آخرین رتبه بندی برندهای عروسی کشور (1403/01/25) با مدیریت خانم کریمی برندهای عروسی در چهار گروه تخصصی سالن های زیبایی، آتلیه های عکاسی، مزون های لباس، تالارهای عروسی (مجموعا بیش از 6 میلیون کسب و کار شناسایی شده در سطح کشور) در یکصد جایگاه (برای هر گروه) به سر انجام رسید.

 

نگار زندی از جنجال تا مدیریت

نگار زندی چهره مشهور و محبوب و مدیر روابط عمومی وب سایت عروسکو و سفیر برند عروسکو در میان مردم، در طی جلسه هیئت مدیره در خرداد ماه به سمت مدیریت واحد رتبه بندی برندهای عروسی کشور برگزیده شده و خانم دکتر نسیم کریمی به سمت قائم مقامی شرکت منصوب گردید. این تغییر در تاریخ 1403/03/15 اجرایی گردید. خانم مهندس نگار زندی با عقبه ای رسانه ای و هوش سرشارش در زمینه تبلیغات و برندسازی شاید یکی از بهترین گزینه ها برای مدیریت چنین واحدی باشد، واحدی که نیازمند حضور موثر در بین مردم و مدیران برندهای عروسی باشد، سفرهای متعدد و حضور در محل کسب و کارهای عروسی مانند سالن های زیبایی و آتلیه های عروس و ... باعث شد تا این واحد محرمانه از سایت عروسکو به دستان توانمند او سپرده شود، با انتصاب مهندس نگار زندی به جهت نقش پر رنگ او در مصاحبه ها، تولیدات ویدیویی سایت عروسکو، مردم شناسی و نحوه ی فعالیتش در شبکه های اجتماعی و همچنین روحیه نقادی و اصلاح گری (به ضعم عده ای روحیه ی جنجالی!) باعث گردیده تا گمانه زنی ها در باره ی آینده ی واحد رتبه بندی سایت عروسکو افزایش پیدا کند. به نظر می‌رسد با توجه به تحصیلات، هوش سرشار سازمانی و نحوه ی مقابله ایشان با مشکلات در طی این سال ها، واحد رتبه بندی دستخوش تغییراتی بهتر و بنیادی گردد تا عدالت توام با توجه به نیازهای مردم (علی الخصوص در زمینه صنعت زیبایی وسالن های زیبایی کشور) بیش از پیش محقق گردد.

linkedintwiterfacebookinstagramaparatyoutube
نظرات شما
*نام و نام خانوادگی
ایمیل اختیاری
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر