در اوایل سال 1391 و دوران فارغ التحصیلی بود که یک ویدئو کلیپ کوتاه 15 ثانیه ای، جرقه ای در ذهنم پدید آورد.
من سودابه سادات میری فارغ التحصیل رشته گرافیک و تصویر سازی از دانشگاه تهرانم، داستان ما از آنجا شروع شد که در پایان دوران دانشگاه یکی از دوستانم که تازه عروس نیز بود، با هیجـان و در حالی که گوشی موبایل در دستش بود، کنارم آمده و یک ویدئو کلیپ از جشن عروسی نشانم داد که همان شد شالوده ای برای آنچه که امروز شما با نام عروسـکو با آن آشنایی دارید.
تماشای آن ویدئو که شرح آن بماند برای فرصتی دیگر و همین بس که بدانید در آن کلکسیونی از اشتباهات و کارنابلدی های خدمات دهندگان عروسی دیده میشد و عروس را بسیار ناراحت و آزرده خاطر کرده بود...، مرا تحت تاثیر قرار داده و مدت ها ذهنم را به خود مشغول کرد و پرسشی بی پاسخ در ذهنم تکرار میشد که چرا در دنیای تکنولوژی و عصر ارتباطات امروزین، نباید سایتی مطمئن جهت اطلاع رسانی مطلوب در زمینه ی خدمات مرتبط به عروسی وجود داشته باشد.
پس از دوران دانشجویی و ورود به دنیای تبلیغات و تجارت با گذشت هر روز بیش از پیش به اهمیت کیفیت خدمات مشاغل عروسی و وظیفه سنگین آنها پی بردم.
در سال 1394 اقدام به رایزنی در مورد ساز و کار ایده ی خود با موضوع راه اندازی یک سایت تبلیغاتی با ماهیتی متفاوت، با افراد صاحب نظر کردم و از تجربیات و مشاوره های افراد سرشناس و اساتید گرانمایه خود بهره جستم و به کمک تجارب گردآوری شده مشغول به تحلیل و سنجش نتایج این طرح شدم، در همین حین تحصیلاتم را در زمینه مدیریت بازرگانی به اتمام رساندم. پس از دو سال (در اردیبهشت ماه سال 1396) اجرای طرح آزمایشی و تحلیل داده های آماری و رفتارشناسی بدست آمده در تعامل با یک شرکت معتبر طراحی سایت اقدام به راه اندازی سایت عروسکو نمودم و از همان ابتدا سعی در جذب نخبگان و فرهیختگان رشته های مختلف تبلیغات و استخدام کارشناسان برجسته همخوان با موضوع فعالیت مان داشتم.
امروز در کمال افتخار همگام و استوار با برجسته ترین و خبره ترین کارشناسان و متخصصان امور تجارت و بازرگانی به سوی موفقیت قدم نهاده و چشم انداز عروسکو را که همان اصلاح فضای تبلیغاتی است مصرانه پیگیر هستیم و به لطف پروردگار، سطحی را (کلاس یا رده تبلیغات) بوجود آورده ایم که یقین داریم بستری غربال شده از برندهای برتر عروسی را چه در بحث تبلیغات و چه در بحث رتبه بندی ها در سایت عروسـکو دارا هستیم، و کاربران عزیز یعنی عروس و دامادها میتوانند با خیالی آسوده به سراغ برندهایی که در سایت عروسـکو به هر طریقی نام برده شده اند، رفته و خدماتی مطلوب و با کیفیت را با آسودگی خاطر دریافت نمایند.
en/ In early 1391,it was a graduation period, A short video clip of 15 Seconds a spark came into my mind.
I am Soodabeh Miri graduate in graphic design and illustration, from Tehran university our story was start that end of university period. one of my friend who was a bride with excitement and while the cellphon was in her hand, came next to me and showed me wedding video that was the same found ation for what you are today that you know it with Arooskoo name.
whatch this video that explain story it upfor later and you should know there was a collection of mistakes made by wedding service providers. it made bride very sad, impressed me and it made my mind busy for a long time and an answered question was repeated in my mind. in the world of technology and communication why shouldnt there be a secure Wedding Website for notification in the field of wedding services?
after the student life and enter the world and Today, in full honor, we are steadfast and consistent with the most prominent and most sophisticated experts in the field of trade and commerce, and we are persistently pursuing the prospect of the Orodko, which is the reform of the propaganda space, and, thanks to the Lord, a superficial (class or category) Advertising), we are sure that we have a screen shot of the top bridal brands, both in the discussion of ads and in the discussion of ratings on the site, and dear users, brides and grooms can safely imagine the brands that The site has been named in any way, and the service is desirable and quality without Hard to get.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |