راه های کاهش اضطراب و استرس روز عروسی

Arooskoo Ads
پنج شنبه چهاردهم اردیبهشت ۹۶
(2)
(0)
راه های کاهش اضطراب و استرس روز عروسی
آیا می دانید ؟ چه راههایی برای کاهش استرس و اضطراب روز عروسی برای عروس خانم ها و آقا داماد ها توصیه شده است. 
چه کارهایی را باید انجام داد، چه کارهایی را نباید انجام داد...
همه ی این روش های عنوان شده در این مقاله ما حصل سالها کسب تجربه و گردآوری مطالب گوناگون و معتبر توسط تیم عروس کو است.


1. به موقع عمل کنید.
شاید مهم ترین و اساسی ترین استرس روز عروسی، نگرانی بابت خدمات عروسی است.
بیشتر عروس و داماد های ایرانی یک عادت بسیار بد دارند و آن هم دیر اقدام کردن آنها برای بستن قرارداد های خدمات عروسی، از جمله آتلیه های عکاسی، عروس سراها، مزونها، رزرو باغ یا تالار عروسی و در صورت لزوم عقد قرارداد تشریفات مجالس عروسی است.
علت این تاخیر عروس و داماد ها بر همگان پوشیده است !
شاید با خود فکر می کنند که شاید الان برای پول دادن زود باشد! یا اینکه منتظر یک تخفیف مالی شگفت انگیز از سوی یک آتلیه معتبر هستند!! یا صبر کرده اند تا عروس سرای مورد نظرشان کلیه خدمات را برایشان رایگان انجام دهد..!
و یا جالب تر از همه این موضوع است که هنوز به فکرشان نرسیده و یا صلاح نمی دانند تا جستجو را برای یافتن بهترین ها آغاز کنند؟!
پس بدانید که مهمترین گزینه در کاهش استرس روز عروسی در ایران و برگزاری یک عروسی بی استرس و آرام همه اش در گرو اطمینان شما از کیفیت مطلوب خدمات مراسم شماست..

 
زمان های مناسب جهت رزرو و عقد قرارداد
آتلیه های عکاسیماکزیمم 6 ماهمینیمم 2 ماه
باغ و تالار عروسیماکزیمم 2 ماهمینیمم 1 ماه
سالن زیباییماکزیمم 2 ماهمینیمم 3 هفته
مزون و لباسماکزیمم 3 هفتهمینیمم 1 هفته
تشریفات مجالس--

2. از ویتامین ها غافل نشوید.
ویتامین موجب تقویت عمومی بدن می شوند که در نتیجه ی آن یطور غیر مستقیم زنجیره ی اعصاب شما را نیز تقویت می کند و در کاهش اضطراب روز عروسی بسیار موثر خواهند بود. 
چقدر بهتر است اگر یک برنامه منظم برای مصرف میوه و سبزیجات حداقل برای 2 ماه آخر زندگی مجردیتان داشته باشید.
با یک تیر دو نشان بزنید ! در این مدت و با مصرف ویتامین هم نیروی جسمانی و اعصاب خود را بهبود بخشید و همچنین در شادابی و طراوات پوست و موی خود گامی اثر گذار بردارید.

3. از مصرف دخانیات پرهیز کنید.
نه فقط برای مراسم عروسی بلکه برای کل زندگی تان برنامه ی جامع سلامتی تعریف نمائید و از دخانیات دوری کنید.

4. ورزش کردن را فراموش نکنید.
نیازی نیست تا قهرمان کشور شوید و روزانه 8 ساعت را به تمرین های سنگین فیزیکی اختصاص دهید! تنها کافیست تا در صبحگاه 15 دقیقه نرمش کنید، تنها همین کار سبب می شود تا بسیار تمرکز حواستان تقویت شود و در نتیجه اعصابی آرام تر داشته باشید.

5. با خودتان ژست های عکاسی را تمرین کنید.
طبق تحقیقات ما بیشترین اضظراب روز عروسی به واسطه آتلیه عکاسی ایجاد می شود و خب این هم طبیعی است.. شاید بهتر باشد که از 1 ماه قبل تمرینات لازم را برای ژست گرفتن صحیح آغاز کنید. شما با این کار اعتماد به نفستان را افزایش می دهید، از خودتان با موبایل عکس بگیرید، البته نه بصورت سلفی (عکاسی در حالت سلفی تمرکز و خلاقیت را از بین می برد) بلکه از همسرتان یا یکی از نزدیکانتان بخواهید از شما در زوایای مختلف عکاسی کنید.. شما هم از او عکس بگیرید، بگذارید ذهنتان تخلیه شود و اینطوری روزانه وقتی را هم به خوش گذرانی اختصاص داده اید.. اگر هم دوست دارید تنها باشید موبایلتان را در گوشه ای بکارید و عکاسی را شروع کنید.
عکس های افراد مشهور را از اینترنت بگیرید و با دقت به ژست های آنها خیره شوید به حالت صورتشان و حسی که دارند توجه کنید، شک نکنید که در یک عکس خوب، حس حرف اول را می زند.

6. برای روزهای آخر برنامه ریزی داشته باشید.
برنامه ریزی کارهایتان را جوری تنظیم کنید، که در روزهای آخر سرتان خلوت باشد و کارهای زیادی نداشته باشید البته اگر فکر می کنید که این یک مورد شدنی نیست پس نگران نشوید.. این گزینه نسبت به بقیه موارد گفته شده از الویت کمتری برخوردار است، پس بیشتر روی گزینه های گفته شده در بالا تمرکز داشته باشید!



 
instagramfacebookaparatgoogletelegramtwiteryoulinkedin
مرتبط با این بخش